April 20, 2007

FELIX

Felix,my love :)

El este dragostea mea veche..avem o relatie foaaarte dragastoasa,ne iubim reciproc la maxim,si nu putem unu fara celalalt.Sîntem dependenti în totalitate.
În octombrie ,2007 împlineste 6 ani :)
Pe dumnealui,l-am luat din acelasi azil,de unde l-am luat si pe Mike.Felix,pe atunci,avea aproximativ 1 an.
A fost un motan amarît,aruncat de stapînii lui pe strada si gasit ranit,jegos,slabit si înfometat într-o statie de autobuz.
Data lui exacta de nastere nu o stim,dar pentru ca l-am eliberat în 1 octombrie 2002 ,am luat aceasta zi drept ziua lui de nastere,pentru ca a început o viata noua.
De atunci ne înveseleste,ne iubeste,ne mai si musca...nu tare :D
E un motan cu un caracter deosebit,stie sa aprecieze calitatea mîncarii,e un gourmet 100 %
E foarte pretentios,si extrem de dezmierdat,si asteapta sa i se sufle la primul "miau"


Ea,este Maya.Iubita lui Felix :) I love,Maya !

Attached Image










Azi iar s-a lipit de mine,si a adormit dus,mîngîiat..am putut sa-l pozez cum am vrut


Attached Image

boticul

Attached Image

I-am facut o gramada de poze..nu le pun pe toate

Attached Image

Attached Image




A bagat cornu' între paturi


Attached Image

Attached Image

6 comments:

  1. Hi Maya!
    Maya mica si pufoasa ii trimite logodnicului ei Felix un pupic mustacios de la distanta!
    Superbe toate postarile tale Miha, pozele sunt super, retetele minunate si ce sa zic..inca un fan Rammstein si Depeche mode!!
    Pupici
    Uma

    ReplyDelete
  2. Aseara am facut o poza..din pacate nu a iesit mai nimica..Felix o admira pe Maya,pe laptop..dar era foaret întuneri,i-am tra sun blit,si reflectia a facut ca se vede doar capul lui Felix pe laptop..
    E interesant,sa vezi de cîte ori se uita cu mine..urmareste si el,la ce ma uit eu.S-a întîmplat deja de cîteva ori sa ne oprim la Maya,de fiecare data se uita lung la ea..sau întoarce capul într-o parte(parca-i catel :D )
    Va pup,fetele mele :)

    ReplyDelete
  3. Ce pisici alintateee... Amandoi sunt foarte frumosi (imi place ca au labute groase, de pantera), precis stiu si ei ca sunt frumosi si profita de chestia asta...

    ReplyDelete
  4. normal ca profita,si se folosesc de bunatatea mea ..la MAXIM! :D

    ReplyDelete
  5. tre sa miaun si eu un pic la pozele astea,pentru ca nu ma lasa inima altfel :))
    sunt adorabili,si tu esti si mai si pentru ca ii lasi sa doarma cu calutul intre picioare,sa se iubeasca pe dupa laptop,sa doarma pe masa si pe unde le mai trece lor prin cap,sa tropaie printre flori :))
    semnat,
    cat addicted :))

    ReplyDelete
  6. Esti foaret creativa.Îmi plac creatiile tale,si îmi place ca-ti plac pisicile! :)
    Multumesc de vizita :)

    ReplyDelete