November 6, 2010

Chocolate Fudge Pudding

Chocolate Fudge Pudding



 

  • 80 g zahar brun______________________80 g brauner Zucker
  • 50 g unt____________________________50 g Butter
  • 2 oua (M)__________________________2 Eier (M)
  • 250 ml lapte________________________250 ml Milch
  • 40 g migdale macinate________________40 g gemahlene Mandeln
  • 30 g faina__________________________30 g Mehl
  • 20 g cacao__________________________20 g cacao
  • coaja de portocala,razuita fin__________geriebene Orangenschale
  • unt pentru uns forma/formele__________Butter für die Form/Förmchen


Se mixeaza untul cu zaharul.

Butter und Zucker schaumig rühren.



Se adauga ouale si coaja de portocala ,se mixeaza mai departe.

Die Eier und die geriebene Orangenschale hinzufügen,weiter mixen.



Laptele se toarna cîte putin,dupa care se adauga si migdalele macinate.

Die Milch nach und nach zugeben,danach die gemahlene Mandeln.



Se amesteca faina cu cacaoa într-un castron si se adauga cîte o lingura la amestec.Se unge cu unt o forma termorezistenta(capacitate 1 L ) sau 4 forme micute.Se toarna amestecul în forme si se coace în cuptorul preîncalzit la 170°C 30-35 de minute.

Mehl und Kakaopulver in einer Schüssel vermischen und löffelweise zu der Mischung rühren.Eine ofenfeste Form (1 L Inhalt)oder 4 Förmchen mit Butter einfetten.Die Mischung hineingeben und im vorgeheizten Ofen bei 170 °C 30-35 Minuten backen.



Se serveste cu zahar pudra,scortisoara,cacao sau fulgi de cocos.

Mit Puderzucker,Zimt,Kakaopulver oder Kokosflocken servieren.






16 comments:

  1. imi place tare ce vad :D prea tare chiar :D

    ReplyDelete
  2. Eu nu-s ciocolatoasa,dar am ciocolatosi pe lînga mine :D
    Totusi mi-a placut si mie :)

    ReplyDelete
  3. Super prezentarea!!!
    Weekend placut in continuare.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. vrei sa lesinam? cu asa reteta si pozeee:))super super! ma trecut pe la tine ca am gasit ceva ce te-ar putea interesa..o anumita doamna si-a insusit poza unei retete de a ta,fara sa precizeze nimic..intra si vezi despre ce este vorba!
    http://caietul-cu-retete.blogspot.com/2010/09/rulada-aperitiv.html#comments

    ReplyDelete
  5. Bianca merci! O seara frumoasa :*

    ReplyDelete
  6. Just me,multumesc :)
    Da,am vazut,si i-am scris doamnei...dar probabil ca mesajul meu nu va aparea pe blogul ei!

    E pacat ca unii îsi bat joc de cititorii lor!Poate printre cei care citesc sînt si începatori,care au încredere si probeaza reteta.Din cauza acestor persoane,se nasc dezastre în bucatarie,iar sarmanii novici ramîn flamînzi :P

    A furat imaginea,a furat ceva din modul de preparare,a mai azvîrlit cîteva ingrediente din burta,si apoi garanteaza ca rulada va arata ca cea din poza!Omleta din reteta de pe blogul meu nu contine pic de faina,nu e umpluta cu pateu,nu contine lapte...deci nu are cum sa aiba aceeasi textura...ma rog...

    O duminica frumoasa,chiar daca nu a mai ramas mult din ea :)

    ReplyDelete
  7. Arata minunat!
    Imi plac tare mult si vasele. :)

    ReplyDelete
  8. Da,mie imi plac toate vasele.Mi-ar place sa am o camara plina de farfurii si castroane,platouri...and Co...dar de unde atita loc =))

    ReplyDelete
  9. nici io nu-s ciocolatoasa da'lingurita aia tare bine arata !

    ReplyDelete
  10. U rule! Arata genial! Imi ploua in gura :D Btw, de unde ai luat vasele?

    ReplyDelete
  11. Pansy,si eu am savurat,si la fel,nu ma dau în vint dupa cioco.A fost bun! :D

    ReplyDelete
  12. Chef Chilly,merci.Vasele le-am luat acu vreo luna-poate chiar un pic peste, din Austria.

    ReplyDelete
  13. Pfoai, cum arata! Exceptional!

    ReplyDelete
  14. Am facut si eu! E "dilicioasa" cum zice fii-mea. :))
    Multumim Maya!

    ReplyDelete
  15. Maya, am facut si cu ,doar ca in loc de migdale am pus faina ... a iesit foarte buna, data viitoare am sa pun mai putina faina ... sau si mai bine migdale...ca-n reteta ta! multumim de reteta!

    ReplyDelete