August 22, 2008

Roast beef a la Jamie





O reteta extrem de simpla si foarte gustoasa... cui îi place! Mie da!



Attached Image



  • 2 fleici de roast beef/contrafile ( 3 cm grosime )
  • 3 catei de usturoi cu tot cu coaja (zdrobiti/presati)
  • sare marina si piper negru din rîsnita
  • 1 ramura de rozmarin
  • ulei extra virgin de masline


Attached Image


Saram si piperam carnea pe ambele parti.


Attached Image



Încingem uleiul cu ramura de rozmarin si cateii de usturoi.



Attached Image


Cînd uleiul este încins bine,punem carnea si o lasam 4-5 minute pe o parte,
apoi scoatem usturoiul si ramura de rozmarin
( daca sta prea mult, da o tenta amaruie-nu pe gustul fiecaruia)

si întoarcem carnea pe partea cealalta si alsam 4-maxim 5 minute.
(Nu se întoarce de mai multe ori, nu se apasa, nu se înteapa, nu se fac taieturi !!!)


Attached Image


Eu am facut cartofi prajiti-chips.
Jamie i-a avut fierti, apoi i-a rumenit scurt în uleiul de la carne.
(Varianta lui îmi place mai bine,
dar Denise nu are voie nimic ce are de a face cu vita,

asa ca ea a primit un piept de pui facut separat.
Nu am avut timp de separatisme la cartofi,

asa ca am decis ca fac o tura prajita.. si voilá! )


Attached Image


Pentru papila mea, asa e perfecta-medium.
Cînd este roz în mijloc, iar sucul e clar, nu sîngeros .



Attached Image

4 comments:

  1. ...niciodata nu mi s-a parut carnea de vita mai apetisanta ca acum :D

    Te pup, draga Miha!!! :)
    ...am vrut de mult ( chiar de muuuult :P)...sa iti scriu dar iata ca n-am ajuns decat acum...
    Am fost cam "plecata" de-acas' :D ...vara asta!!!

    Tu, in schimb, vad ca ai o exuberanta culinara de invidiat ;)
    ...si spre norocul meu, posturile cu inghetatele (la vazul carora era sa ma-nbolnavesc de pofta :P)...nu mai sint pe prima pagina, asa ca pot linistita sa te salut si pup, like in the old days! :D

    Eu, momentan sint intr-o lupta stransa cu suncile...ce mi-au invadat cu nerusinare "teritoriul" ...hi,hi...asa ca, dupa cum poate ai vazut, m-am axat pe dulci... povestiri din vacanta :))

    Mai vorbim! Pupilici! :)

    ReplyDelete
  2. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauraaaaaaaaaaaaaa!!
    Ma bucur ca ai aparut pe faleza.Am vazut ca ai lipsit o bucata buna de vreme :D
    Si eu am cam fost crizata de timp.Acum sînt ceva mai libera,dar în cîteva zile plecam iar în plimbareala.Sper sa ne auzim mai mult dupa ce apar din nou!Mi-a fost dor de tine,de retetele tale.Va pup cu drag pe toti trei! Muah!

    Si nu mai vorbi prostii despre sunci!!!

    ReplyDelete
  3. Superb arata carnea asta! Imi lasa gura apa :)

    ReplyDelete
  4. Trebuie sa încerci..e bun tare.Eu m-as hrani doar din beef steak,roast beef..si chestii de astea. :D

    ReplyDelete