February 10, 2011

Tagliatelle cu sos de Brie

Tagliatelle mit Brie-Käsesauce


  • 250 g Brie,cubulete
  • 200 ml smintina
  • 10 jumatati de rosii uscate(din ulei),tocate grob
  • 1 catel de usturoi,tocat fin
  • cimbru proaspat
  • sare,piper,nucsoara
  • tagliatelle,sau alte paste

Se pun toate ingredientele intr-un vas si se lasa pe foc moderat spre mic pîna se topeste brînza.Apoi se da focul mai tare si se lasa sa traga un clocot scurt(1-2 minute).Între timp se fierb pastele al dente în apa cu sare.Se scurg de apa,se aranjeaza pe farfurii si se servesc cu sosul de brînza.

O reteta delicioasa,rapida si foarte usor de gatit. 


  • 250 g Brie,gewürfelt
  • 200 ml Schlagsahne
  • 10 getr. Tomatenhälften(in Öl),gewürfelt
  • 1 Knoblauchzehe,fein gewürfelt
  • Bohnenkraut,frisch
  • Salz,Pfeffer,Muskatnuss
  • Tagliatelle, oder andere Nudeln


Alle Zutaten in einem Topf bei niedriger Hitze erwärmen,bis der Käse geschmolzen ist.Danach die Hitze erhöhen und kurz (1 bis 2 Minuten) aufkochen lassen.Inzwischen die Nudeln in reichlich Salzwasser al dente kochen.Abgießen,auf den Tellern anrichten und mit der Käsesoße servieren.

Ein sehr leckeres Rezept,geht schnell und außerdem sehr leicht zu zubereiten.



27 comments:

  1. Draga mea, judecandu-mă după dragostea de branzeturi pot conchide că intr-o viata anterioara am fost cioban.
    Asadar, iar m-ai lovit drept in inima poftei mele de brânză =))

    ReplyDelete
  2. In alta viata yo am fo nevasta lui Carra.:)

    ReplyDelete
  3. Inca o reteta cu branza! Imi place mult combinatia ingredientelor.
    Eu am facut zilele astea bucatele de curcan in sos brie. Trebuie sa pun reteta :)
    Iti doresc un weekend minunat si insorit!

    ReplyDelete
  4. maya heat again ! dupa ce am facut reteta ta de brie cu rosii uscate si care a fost exceptionala,am sas fac in mod sigur si asta.atata doar ca brie-ul ce-l cumpar eu de aici,president,nu se prea topeste.dar am sa incerc si sosul asta,de faspt ma gandisem la ceva asemanator pentru niste verdeturi :baby spinach,bok choy.

    ReplyDelete
  5. Foarte bine si delicios arata, am sa incerc sa prepar si eu diseara cand ajung acasa, pentru ca vad ca se fac repede. Si avand in vedere ca pastele sunt favoritele mele, precis o sa fie o masa pe cinste.

    ReplyDelete
  6. Ich mochte das sehr Rezept.
    Erstellt viel Subtilität.

    Grüße und küsse!!!

    Gizi

    ReplyDelete
  7. Zi-mi te rog frumos unde e reteta ce ai pus-o de midii..o caut si nu gasesc nicaieri.
    Mi-am luat midii si vreau sa fac reteta ta ca aratau tare bine.
    Ma intorc maine.,..sper sa ma salvezi:)
    Te pup

    ReplyDelete
  8. Maya, ce bine arata totul!
    Ma gandeam daca nu vrei sa participi la Das perfekte Dinner, emisiunea de la Vox.
    marturisesc ca acum 2 ani priveam emisiunile cu dictionarul in brate si ca m-a ajutat fosrte mult in acum,ularea de cuvinte si expresii in germana.
    Ce mi-ar placea sa te vad acolo cu bucatele tale extraordinare.

    Cu respect,
    Liana

    ReplyDelete
  9. Abia astept sa incerc...

    In alta ordine de idei avem si o propunere – ceva foarte nou si de curand aparut la noi, dar care face furori in lume: notiunea de supper club sau restaurant "underground"
    Mai multe detalii aici
    Primul Restaurant «ileGall» din Bucuresti - BucharestSupperClub.com

    ReplyDelete
  10. Mama ce nebunie...Asa mi-ai facut pofta.

    ReplyDelete
  11. Arcadia,cuscra draga...am mai bagat niste paste cu gorgonzola.Poate le probezi.E o combinatie dulce-sarata-fructoasa.Pe gustul meu :)

    ReplyDelete
  12. Lia,cre'ca tre' sa ne luam în hora :D

    ReplyDelete
  13. Bobita,noi nu mîncam deloc carne de curca,dar banuiesc ca merge foate bine si cu piept de pui.Merci de idee!

    ReplyDelete
  14. Pansy,poate gasesti un alt Brie....mai topitor!E mai faina asa topita,brînza :)

    ReplyDelete
  15. Mihaela,si la noi pastele au mare trecere.Si mai ales daca se fac rapid :)

    ReplyDelete
  16. Bianca,ti-am raspuns pe mail.Deci nu era reteta mea.Te pup!

    ReplyDelete
  17. Liana,pe mine ma enerveaza aia de la emisiunea aia de numa,chiar daca sînt o sursa buna de inspiratie!

    ReplyDelete
  18. Alex,multumesc de vizita.O sa ma uit pe linkul ala.Multumesc!

    ReplyDelete
  19. Hapleablog,merge rapid ...deci potoleste-ti pofta! :)

    ReplyDelete
  20. Buna Maya. cum ma pot abona prin e-mail la blogul tau. Nu reusesc sa-mi dau seama. Se poate? Ioana

    ReplyDelete
  21. Ioana,multumesc pentru interese.Uite am pus o varianta simpla pentru a abona siteul în dreapta sub butonul albastru de RSS.
    Apesi pe link,ti se deschide o ferastruica unde trebuie sa-ti scrii adresa de email, codul generat,apoi trebuie sa mergi la csauta ta postala pentru a activa abonamentul(dai click pe linkul primit în mail)...si gata.

    Multumesc,
    M.

    ReplyDelete
  22. acuma am vazut ca mi-ai raspuns aici.am sa schimb marca.te pup !

    ReplyDelete
  23. Pansy,cu placere.Te pup si îti doresc o duminica frumoasa! :)

    ReplyDelete