March 26, 2011

Spirale cu nutella

________________________________________recipe by Lilly

25-30 de bucati
Mie mi-au iesit exact 29
:P

  • 185 g de faina
  • 40 g cacao
  • 125 g de zahar
  • 55 g alune de padure macinate(le-am rumenit înainte de a le macina)
  • 100 g unt
  • 1 ou
  • 1-2 linguri de lapte cald
  • 4 linguri de nutella


Se amesteca faina cu cacao,zaharul,alunele,untul si oul.


Se framînta bine,si se formeaza o bila care se lasa putin la odihna.


Se întinde aluatul cu sucitorul pe masa de lucru pudrata cu zahar pudra.


Se formeaza o foaie dreptunghiulara,care se unge cu nutella.


Inimioara pentru Lilly,care este pentru mine o adevarata sursa de inspiratie! Post icon


Se ruleaza.Roala obtinuta se înveleste în folie transparenta si se da la frigider pentru 30 minute.
Eu am sarit peste faza cu frigiderul.


Se taie felii de 3-4-5 mm,se trag cu degetele în forma rotunda(la taiat posibil sa devina ovale,
si atunci nu mai sînt spirale :D ),si se aseaza pe o tava cu hîrtie de copt.
Tava se da în cuptorul preîncalzit la 180°c timp de 10-12 minute.



16 comments:

  1. Pe cat de frumoase, pe atat de gustoase.
    O seara buna!

    ReplyDelete
  2. Astea o să le fac când vine ginerică în vacanţă, lui îi place nutella. :D

    P.S. Îmi place tare verdele blogului. :)

    ReplyDelete
  3. ce frumusele sunt,o reteta absolut superba si cred ca si foarte delicioasa!

    ReplyDelete
  4. Cat de bine arataaa... O sa le incerc si eu.Pupici ! :*

    ReplyDelete
  5. Buuune de tot...la un capuccino ;-)

    ReplyDelete
  6. Vai, ce pofta mi-ai facut, arata excelent!!

    ReplyDelete
  7. Maria,într-adevar foarte gustoase pentru ciocolatosi.Eu nu-s mare amatoare,si tot mi-au placut.Au o aroma deosebita de la alunele prajite din foaie,si nutella :)

    ReplyDelete
  8. Merci,cuscro!Pupa ginerica! :-*

    ReplyDelete
  9. Miha,exact perfecte pentru ciocolatosi!

    ReplyDelete
  10. Craita,da,delicioase.Cred ca ar merge bine si fulgi de cocos în aluat :D

    ReplyDelete
  11. Ana Maria,sa le încerci.Se fac usor,si la copt se umple casa de mireasma lor :)

    ReplyDelete
  12. Liana,da merg bine la bauturi cu cafea,lapte,chiar si la ceai...why not? :D

    ReplyDelete
  13. Alexandrina,nu are rost sa stai cu pofta în gînd,mai bine le faci :D

    ReplyDelete