August 11, 2009

Chiftelute din orez

  • orez
  • morcov
  • mazare verde
  • patrunjel proaspat
  • ou (fac.)
  • sare
  • piper
  • ulei


Fierbem orezul al dente în apa cu sare.
În ultimul minut de fiert,adaugam morcovul razuit.
Scurgem apa si adaugam o mînuta de mazare proaspata.
(mazarica mea e din gradina,iar pastaile au fost de diferite marimi,
de aceea boabele sînt de ma mini pîna la mari :D )
Condimentam cu piper si sare,amestecam si lasam la racorit.


Attached Image


Oul l-am adaugat pentru gust,dar nu e nevoie.
Fara ou,chiftelutele se pot forma rotunjoare,
cu ou maglavaisul devine mai moale,dar se poate si asa.
(Chestie de gust)


Attached Image


Le prajim în ulei încins,apoile lasam la scurs pe hîrtie de bucatarie
pentru a îndeparta surplusul de ulei.


Attached Image


Sînt foarte gustoase,destul de usoare.
Se pot servi asa,sau cu un sosulet,ca garnitura ...pe lînga o salata verde.


Attached Image


Attached Image


Le-am servit pe lînga friptura de vita de aici :
http://mayas-esprit.blogspot.com/2009/08/friptura-de-vitaniedertemperatur.html

10 comments:

  1. Aveti de ridicat un premiu de la mine pentru frumosul blog si harnica bucatareasa!
    http://sydonia.andrian.ro/site/astazi-am-primit-un-premiu

    ReplyDelete
  2. Maya ai toata admiratia mea, am sa vin mai des pe blogul tau, e super.

    ReplyDelete
  3. suna delicios. mazare cruda o pun la sfarsit?

    ReplyDelete
  4. Yellow,da.Mazarea folosita de mine este foarte tinerica si proaspata.îN ziua aia este culeasa din gradina si scoasa din pastaie înainte de a o pune în chiftele :)

    ReplyDelete
  5. As vrea sa stiu cum sunt la gust, ca de aratat arata foarte bine

    ReplyDelete
  6. Teostan,deci mie îmi plac tare mlt chiftelele astea!Poate le încersci,si-ti plac si tie.În mod normal,daca-ti place orezul,nu vad de ce nu ti-ar placea chiftelele astea.Sînt foarte aromate.Orezul prajit e foarte gustos :)

    ReplyDelete
  7. arata totul atat de bine, ca ai manca ingredientele inca de la prima poza. Nu mai vorbesc de cum arata preparatul final. Rar am vazut asemenea prezentari. Totul e perfect! Felicitari.ps. mi-ar placea ca acest site sa aibe si un cont pe fb.

    ReplyDelete
  8. Foarte bine ilustrat totul! Felicitari, Maya!
    Te urmaresc de la inceputuri si e cel mai bun blog culinar scris in limba romana, in opinia mea.
    Multe din retetele tale au facut diliciul invitatilor mei!
    Sa traiesti, sa ne gatesti in continuare simplu si bun, cu aceeasi pasiune cu care ne-ai obisnuit!

    ReplyDelete