April 30, 2007

SALATA DE PASTE CU PIEPT DE PUI SI LEGUME


Recipe inspired by keoke

piept de pui
sare
piper
ulei

Am pus bucatelele de piept de gaina în ulei încins,am sarat si piperat.cînd a fost rumena am stins-o cu un strop de vino bianco


Attached Image


Am scos carnea la racit.

Attached Image

Legumele congelate,le-am pus cu o felie de unt,apa cît sa le cuprinda,un strop sare si unu zahar( asa iese gustul mazarii în evidenta),în oala unde am prajit carnea de pui.
Le-am lasat pîna au scazut.

Attached Image

Apoi le-am pus lînga carne,la racit .

Attached Image

Am fiert pastele(penne),le-am pus peste si am amestecat..am lasat sa traga.

Apoi am facut dipul din smîntîna acra cu verdeturi,sare piper,si nelipsitul usturoi .
Am pasat tot cu mixerul batz

smîntîna acra
verdeturi de acre doriti
sare,piper si neaparat usturoi


Attached Image

A fost buuuna !!

Attached Image

Attached Image

No comments:

Post a Comment