October 8, 2008

I love your Blog


Acest premiu,l-am primit de la draguta de
Ina ,
careia îi multumesc mult ca s-a gîndit la mine!

Un premiu dragut!
-I LOVE YOUR BLOG-

Îl ofer mai departe cu cea mai mare placere,urmatoareleor fete :







Bunny's Blog

Ginette

Miri's Room

Iulia-Gourmadine

Mihaela-bunatati

Marcela

Lore's Culinarty

Laura Adamache


...si unui baiat! :D

Adrian Hadean

care are un site minunat,informativ,distractiv..si mai are si retete bune!

siiii ...

mai stie sa si gateasca!!! :)

20 comments:

  1. Hello! :-) am inteles eu ca te intereseaza retete cu physalis. Tocmai am postat una DELICIOASA! :-) te astept!

    ReplyDelete
  2. Multumim Maya !!! Muah-uri dulci, de la noi !!!!

    ReplyDelete
  3. Maya, iti multumesc frumos, ma simt tare impaunata :) Am dat su eu premii un baiat care s-a incumetat sa intre in bucatarie si vad ca s-a bucurat de el :)

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult Maya, pentru premiu! Pup!!!

    ReplyDelete
  5. Am vazut-o deja,Ina!Foarte dragutele prajiturelele!AI mei nu le au deloc cu fructele exotice..

    ReplyDelete
  6. Muhauri dulci de la tine si Lizica,sînt muahuri de miere! Pup!

    ReplyDelete
  7. Asa,asa Bunny..trebuie sa mai atentionam si baietii! :)

    ReplyDelete
  8. Draga Maya, iti multumesc foarte mult pentru premiile pe care mi le ai dat, m-au bucurat foarte mult!

    ReplyDelete
  9. Am vazut acel Steamer pe care vi l-ati cumparat,si ma incanta si pe mine,insa eu as vrea unul pe care sa il folosesc pe aragaz,si din pacate cred ca la noi nu exista asa ceva,consuma mult curent cel electric?sau nu ati remarcat? Multumesc ( minunate retetle,si aspectul blogului,va "urmaresc" de mult,dinainte de a mi face si eu blog :)
    Ana

    ReplyDelete
  10. Miri,mi-a facut placere.Mor dupa dulciurile tale delicate,si puse în lumina perfecta :)

    ReplyDelete
  11. Ana,Steamerul,consuma foarte putin curent.dar se gasesc si steamere de metal,care le poti folosi pe aragaz.

    Asa ca asta..adica mai multe etaje cu gauri.

    http://www.wingyipstore.co.uk/pictures/content1341/metal+steamer.jpg

    Multumesc mult pentru apreciere! :)

    ReplyDelete
  12. Multumesc pt informatii :) O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  13. Cu cea mai mare placere,Adi! :)

    ReplyDelete
  14. I start create a website with Flash Games Online
    a week ago and since then i added more then 1.000 games
    all ready to be played on http://allgamesonline.org

    ReplyDelete
  15. Games Online,vad ca m-ai gasit si aici!Merci de vizita :D

    ReplyDelete
  16. Thanks very nice blog!
    Feel free to surf my web page - double bathroom vanities

    ReplyDelete
  17. Superb, ωhаt a website it iѕ! This ωеb site gіves helpful іnformation to us, keеp it up.


    Feel frее to νiѕit my blog post :: t3Ridersgroup.org
    my site :: Chemietoilette

    ReplyDelete