March 13, 2007

STRUDEL CU FRUCTE DE PADURE

Pentru 2 strudele
Aluat foetaj-cumparat
1 budinca de capsuni/fructe de padure
400 ml lapte
6 linguri de zahar
400 fructe de padure congelate
Se prepara budinca dupa indicatiile de pe plic,folosind doar masura indicata în reteta.

Dupa racirea budincii,se aduga fructele congelate,sise amesteca.


Cu amestecul obtinut(gustati,poate doriti mai dulce!) se umplu strudelele.


Se dau la cuptorul preîncalzit la 180°C si se lasa pîan devin aurii bine.
Se pot pudra cu zahar pudra,sau se poate face o glazura din zhar pudra si suc de fruc´te de padure.
sau..în loc de budinca se poate pune ricotta în umplutura.
Sectiune..


4 comments:

  1. azi am sa fac si eu acest strudel ...sper sa mi reuseasca...
    am mai gatit dupa retetele voastre sau m am inspirat ,depinde ce aveam eu prin frigider ,ultima reteta a fost o supa crema de dovleac(placintar)hmmm foarte bun ...

    ReplyDelete
  2. buna, Maya, eu sunt noua pe aici dar complet cucerita de retete si imagini. 2 intrebari am si eu: ai cumva o reteta de aluat de foietaj facut in casa? ca eu nu gasesc de cumparat in Vancouver.
    2. poti pune egal intre branzica de vaci=ricotta=quark=crema branza philadelphia?
    mersi mult.

    ReplyDelete
  3. Mariana,iarta-mi întîrzîierea,dar mi-a scapat mesajul tau.Sper ca ti-a iesit strudelul :)

    ReplyDelete
  4. Raluca,am,dar rar fac.Nu am timp,asa ca-l cumpar :D
    O sa o caut,si revin aici cu reteta :)

    ReplyDelete