March 30, 2010

Rasturnarea posetei

O leapsa simpatica.Merci,Ina!
Ador posetele,am multe...si as vrea sa le am pe toate :D


Cînd era fiica mea mai pitica,avem în poseta/geanta de toate...de la mizerie(servetele
mototolite,hîrtiute de bombonele,guma de mestecat) pîna la ciorapi,clame de par,banderole,apa,ceva de rontait,jucarioare...deci,de toate!Asta în afara de cîteva lucruri care îmi apartineau :D
De cînd Denise poarta singura posete/genti,îsi cara singura lucrurile,iar în posetele mele s-a reîntors ordinea.

Asta este poseta pe care am purtat-o ieri,ca azi înca nu am iesit niciunde.



Continutul : portofel cu ceva maruntis si diferite carduri(banca,biblioteca,buletinul...etc),un carnetel cu pix,servetele umede,un Stabilo,telefonul+poseta lui :P,o crema hidratanta,tic-tac,head-set,cheile cu renul canadian tare drag mie,o perie de par,o oglinjoara,o bricheta(desi nu mai fumez de aproape 4 ani,am cîte una în fiecare geanta),ochelari de soare,ochelari de vedere,un lip gloss,trei creioane colorate : negru,verde masliniu,unul care da un luciu decent de tot si o mascara waterproof.
În geanta mai aveam un pachet de servetele normale,care mi-a scapat ...dar e acolo! :D



Cine doreste sa preia leapsa...sa treaca la rasturnat poseta!

4 comments:

  1. Ador poseta ta :P...acuma vazand c ai tu mi-am adus aminte ca eu n-am pus in poza balsamul de buze si dermatograful negru...ca si pe astea le car dupa mine. Te pup si Sarbatori frumoase!

    ReplyDelete
  2. Ina,sarbatori frumoase si tie :)

    ReplyDelete