March 14, 2010

Avatarul dupa Oscar



10 comments:

  1. Îmi plac filmele SF, însă mi s-a părut mult mai bun celălalt...

    ReplyDelete
  2. Avatar...mi-a placut maxim, are el si un mesaj...nimic nu se realizeaza intamplator!

    ReplyDelete
  3. Cristian,tu zici de The Hurt Locker?

    ReplyDelete
  4. Catalina,cum ziceam,pentru mine este filmul anului.Apreciez munca depusa,îmi place povestea,mi-a plcut cum a fost realizat...mi-a placut totul!

    Si THL,este un film bun,chiar m-as fi bucurat daca Jeremy Renner ar fi luat Oscarul.Stiu ca tema este "mai" actuala,dar eu prefer în materie de film o lume albastra,ca cea a Avatar-ului,înaintea celei care trateaza o tema sensibila,tragica si reala...din pacate.

    Asta era un fel de comment...asa ca dupa Oscar :)

    ReplyDelete
  5. Si dupa mine Avatar este filmul anului. Mi-a placut foare mult, de mult nu mi-a placut asa un film. Superb, chiar daca povestea a fost usor usor prea siropoasa si s-au folosit multe clisee, iar finalul a fost oarecum unul la care te asteptai. Eu il ador!!

    ReplyDelete
  6. Ina,eu l-am vazut de doua ori..si sigur o sa-l revad cîndva :D

    ReplyDelete
  7. Iti marturisesc ca mi-au scapat vreo 2 lacrimi cand au atacat copacul :(...ma asteptam totusi sa se intample ceva chiar inainte de a ataca si sa se razgandeasca ...
    vreau sa il mai vad si eu o data

    ReplyDelete
  8. Maya, superb sincronul, am ras cu lacrimi cand l-am vazut - il stiam de la niste prieteni! Si daca iti plac astfel de filmulete vei gasi pe happyfish.ro o multe altele bestiale :)

    ReplyDelete
  9. Ina,eu ador genul asta de filme,ca te duc în alta lume...te desprind putin de realitatea cruda...

    ReplyDelete
  10. Bunny,o sa mai caut pe happyfish.Merci :)

    ReplyDelete