August 11, 2014

Ziua buna!

Dupa saptamîni bune, chiar luni de zile... dau si eu pe aici. Am luat o pauza pe blog. O pauza care probabil mai tine o vreme. Voiam doar sa multumesc tuturor persoanelor care mi-au scris, si sa îmi cer scuze celor care au avut diverse întrebari legate de anumite retete - o sa pescuiesc aceste mesaje si va voi raspunde. Banuiesc ca e cam tîrziu, dar poate mai treceti pe aici, iar raspunsurile va vor fi de ajutor pe mai tîrziu.
Celor care si-au facut griji, sînt ok, multumesc, doar ca momentan îmi dedic mie mai mult timp... decît blogului.  De gatit mai gatesc, ce-i drept mai putin si nimic deosebit sau nou, mai ales ca sîntem doar noi doi, copilul fiind toata vara plecat. Acum mîncam în special feluri care le fac mai rar (ca nu-i plac fetii ), facem mici excursii prin tarile vecine, dormim mai mult, citim... si multe altele frumoase, pe lînga lucrurile serioase, cele care trebuie sa le facem :D

Va doresc o vara frumoasa în continuare si sper sa ne auzim cu bine si ceva mai des, în curînd!


9 comments:

  1. Sanatate multa si o vara frumoasa in continuare! :)

    ReplyDelete
  2. Asa si eu, numai ca la mine problema a fost si cu timpul necesar pentru a scrie retete. SI uneori si lipsa de chef... :)
    Nu-i nimic ca lipsesti, si blogul si noi suntem aici ,nu 'plecam nici unde, voi sa va simtiti bine si poate ne-om ''vedea'' mai spre toamna cand ne mai vine si cheful de gatit retetei noi iar vremea urata ne tine in casa. :)

    ReplyDelete
  3. Chiar daca nu mai esti atat de prezenta pe blog, tot te vizitez cand am nevoie de inspiratie. Blogul acesta ramane printre primele pe care le-am frecventat inca de acum cativa ani nu doar pentru retete, ci si pentru fotografiile astea aproape comestibile. Te asteptam inapoi, Maya! :) :* <3

    ReplyDelete
  4. vacanta minunata iti doresc Maya draga! Faceti cat mai multe plimbari în aer liber, savureaza vremea cu soare, pentru ca in curand zilele sunt scurte si ploiase. Atunci chiar ca trebuie sa stam în casa, sa citim si sa ascutam muzica de suflet :)
    si eu am pielea bronzatasi tocmai m-am intors dupa o saptamâna petrecuta la Ostsee.
    Abia astept sa te întorci sa ne mai rasfeti cu retetele tale colosale. :-*

    ReplyDelete
  5. O vara frumoasa si odihnitoare si tie!

    ReplyDelete
  6. Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese !

    ReplyDelete
  7. Te asteptam cu poze din deplasari :) Sa ne surprinzi placut !

    ReplyDelete
  8. Multumesc. Am avut vacante scurte la mare, în Italia, în Dolomiti în Italia si Austria... în munti ne întoarcem în curînd... de aia spun ca înca-s setata pe vacanta. Poze am facut putine si private, nu pentru blog :P Au fost vacante în doi, relaxante, lenevitoare... poate în urmatoarea mini vacanta în Dolomiti fac cîteva poze, daca vremea va tine cu noi.

    ReplyDelete