March 24, 2014

Avocado Spread Reloaded!

Azi am făcut crema de avocado din nou! De data asta am servit-o cu pîine împletită și ardei kapia rumeniți pe grătar. Mai bun decît cu ardei grași! Ardeii kapia sînt mult mai dulci și potrivesc perfect cu aceasta cremă! Am adaugat și doi căței de usturoi la trei avocado de mărime medie. Usturoiul încoronează, completează și conferă cremei o notă... divină :D

Pîinea de casă este facută din: 

  • 600 g făină spelta
  • 320 ml apă călduță
  • 30 ml ulei de măsline
  • 20 g drojdie proaspătă frecată cu ceva din apa călduță și
  • 1 linguriță de miere
  • 1 lingură rasă de sare/ sau după gust 




 Poftă bună și o săptămînă minunată!

4 comments:

  1. hmmmmmmmmm! ce bine arata! imi vine sa musc din monitor! :))

    ReplyDelete
  2. Pfuaaai, ce pofta imensa mi-ai facut acum! Maine cred ca ma apuc de facut paine de casa, si pasta asta apetisanta de avocado :D Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neapart sa probezi si cu pîine rumenita pe gratar sau prajita pe tigaie, pe ce-o fi! Buna crema asta!

      Delete