July 14, 2010

PUNETI POTERA PE EI, DOMNULE POTERAS !

As dori sa dam o mîna de ajutor unei prietene din forumul artaculinara.com
Acesta este mesajul ei:

Locuiesc in Cringasi, linga Strandul Dambovita. De vineri seara s-a deschis in incinta strandului un club de noapte. Nu stim daca au autorizatii sau nu, nu au prezentat nici un act la controlul organelor de politie.
Am inceput stringerea de semnaturi in zona rezidentiala afectata, pentru o petitie pe care o vom depune la mai multe institutii ale statului.
Cum nu va pot cere adeziunea la o astfel de petitie, nefiind "atinsi" de problema, va cer ajutorul in alt mod: pe forumul hotnews am deschis un subiect-pamflet in speranta ca problema noastra va avea o cit mai mare acoperire.
Rugamintea pe care o am la voi: daca va solidarizati impotriva nesimtirii globale, a coruptiei la toate nivelurile, a lipsei de responsabilitate generalizata, va rog sa lasati un mesaj in topicul al carui link il voi posta mai jos. Nu trebuie sa va logati pentru a face aceasta. Ajutorul vine prin prisma faptului ca subiectul meu va fi pe pagina 1 site-ului hotnews.ro, cu fiecare raspuns al vostru mai vizibil.


http://forum.hotnews.ro/index.php?showtopic=19933


Cine doreste poate ajuta si cu o semnatura în petitia online care se afla aici:

http://www.petitieonline.ro/petitie/puneti_potera_pe_ei_domnule_poteras_-p61466048.html


Va multumesc !

Maya

2 comments:

  1. O minunata idee,ma duc acum sa o fac,am de toate și îmi și place mult!
    Te îmbrățișez și o săptămână frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Mariana,sper sa-ti placa.Te astept cu pareri si impresii!
    Te pup,
    M.

    ReplyDelete