March 15, 2013

Kiwi Berries

Daca va plac kiwi si agrisele, aceste coacaze, care sînt o combinatie reusita dintre aceste doua fructe, va vor desfata papilele la maxim. Eu le ador. Coapte bine, sînt moi si suculente, dulcege, au pielita subtire si neteda. Forma difera de la coacaza la coacaza. Mai lunguiete, mai rotunjoare, masoara în jur de 2 cm/pe lungime... pro fructulet. Aroma este ceva între agrise si kiwi auriu - aciditatea fiind scazuta în comparatie cu a kiwi-lui verde. Pur si simplu delicioase. Singurul dezavantaj e pretul, iar avantajul e ca nu le gasesc prea des :D  

 Le vad foarte bine pe niste mini tarte cu fructe, sau pe tarte mari printre capsuni, banane, chiar si piersici. Sigur si o dulceata, marmelada sau gem ar fi un deliciu. Din cauza pretului însa nu cred ca merita neaparat, iar combinate cu alte fructe, coacaze sub nici o forma. Sînt prea delicate pentru a fi amestecate.  Parerea mea bineînteles.

Proprietati nutritive, provenienta si alte informatii gasiti pe Wikipedia de exemplu. 







Un sfîrsit de saptamîna însorit va doresc!

10 comments:

  1. nu cred ca am mancat ! vad ca seamana bine cu kiwi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, arata ca mini-kiwi, dar textura si aroma aduce bine cu a agriselor coapte.

      Delete
  2. Imi plac mult. Aceeasi problema si aici, pretul!

    ReplyDelete
  3. Foarte interesanta postarea!!!Nici eu nu am mancat pana acum.O duminica frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai ocazia, nu ezita si probeaza :)
      O saptamîna frumoasa.

      Delete
  4. "Singurul dezavantaj e pretul, iar avantajul e ca nu le gasesc prea des" Maya esti o dulce! Am sa le caut si eu, inca n-am mancat. Te sarut!

    ReplyDelete
  5. Nu stiam despre aceste fructe. Foarte interesanta postarea. Imi plac enorm agrisele dar si kiwi.

    ReplyDelete