August 18, 2010

Ardei umpluti


Gefüllte Paprikaschoten

  • 4 ardei___________________4 Paprika
  • 160 g orez natur___________160 g Natur Reis
  • 1 ceapa__________________1 Zwiebel
  • 2 morcovi________________2 Karotten
  • 400 ml supa______________400 ml Brühe
  • marar, tocat fin____________Dill, fein gehackt
  • sare, piper________________Salz, Pfeffer
  • 2-3 linguri ulei___________­­_2-3 El Öl
  • 2 rosii___________________2 Tomaten




Proaspeti din gradina mea :)

Frisch aus meinem Garten :)


Ardeii se spala, se usuca, se taie în jumatate si se scot semintele.
Se curata ceapa so morcovii, se spala, se toaca si se rumenesc în ceva ulei.

Die Paprikaschoten waschen, trocken tupfen, halbieren und entkernen.
Zwiebel und Karotten schälen, waschen, hacken und in etwas Öl
anbraten.



Se adauga orezul si se prajeste mai departe vreo 2-3 minute.
Se potriveste de sare si piper. Se toarna supa calda si se lasa la fiert
pe flama moderata pîna se evapora lichidul. La sfîrsit se adauga verdeata,
se amesteca si se umplu jumatatile de ardei cu aceasta masa.

Reis dazu geben, und weitere 2-3 Minuten mitbraten.
Mit Salz und Pfeffer abschmecken. Brühe hinzugießen und bei mittlerer
Hitze kochen lassen bis die Flüssigkeit verdampft ist. Ganz zum Schluss
die Kräuter unterrühren und die Paprikahälften mit der Masse füllen.




Se acopera cu felii de rosii, se pun într-o forma termorezistenta
si se coc în cuptorul preîncalzit la 200 °C 20-25 minute.

Mit Tomatenscheiben belegen, in eine feuerfeste Form geben und im
vorgeheizten Ofen bei 200°C 20-25 Minuten backen.






:D





15 comments:

  1. O bunatate...ardeii sunt preferitii mei!
    ciao...o zi buna!

    ReplyDelete
  2. Si eu ador ardeii umpluti..oricum :D
    O zi buna si tie :)

    ReplyDelete
  3. Ich liebe gefüllte Paprika ohne Fleisch!

    ReplyDelete
  4. buna maya. Daca vrei sa facem un schimb de link, te rog lasa-mi un comentariu pe blog: retete-bune.net

    ReplyDelete
  5. poza de la final e superba! nu mai zic de reteta. indeed, life is better when is green :)

    ReplyDelete
  6. Uau , super fain! Nu m-am gandit niciodata sa prepar ardeii umpluti asa , ci eu ramasesem cu metoda transmisa din mama in fiica , aia de te chinui sa indesi carnea prin fundul ardeiului.....super!

    ReplyDelete
  7. Heidi,ich genauso! :D
    Schönen Sonntag,
    M.

    ReplyDelete
  8. Retete bune.net,cum am timp trec pe la tine :)

    ReplyDelete
  9. Dintimisoara,si eu îi fac în toate felurile,pentru ca ador ardeii,dar felul asta,facuti asa în jumatate si dati la cuptor,îmi place in mod deosebit.Mai am o reteta asemanatoare pe blog,tot taiati asa,dar si cu putina carne.mai am si o alta reteta cu clasicii ardei fierti în sos de rosii...cum ziceam,ador ardeii...si mi-e dor de Timisoara si de anii tineretii petrecuti pe acolo :D

    ReplyDelete
  10. Hmmm...foarte interesanta modalitate de a umple ardeii, eu stiam doar ardeii umpluti gen sarmalute:D

    ReplyDelete