May 6, 2011

Aţe de Chili


Chilifäden, Engelshaar-Chili Strings, Angels Hair-Ate de Chili, Par de Înger.
Sub aceste denumiri se gasesc acesti ardei iuti, taiati foarte fin si uscati.
Aceste ate de chili se pot folosi la decorat salate, supe creme, peste, piept de pui,
sosuri,s au la ce credeti voi ca potriveste o usoara aroma de chili.Nu sînt foarte iuti.
În general se folosesc la decorat, dar se poate si condimenta cu ele.
Se pot fierbe direct într-o supa sau sos. Se pot folosi la marinate, etc.


14 comments:

  1. de unde se pot cumpara?
    Ma incanta, chiar imi place mancarea mai picanta, iute :)

    ReplyDelete
  2. In magazine prin zona unde-s condimentele mai "speciale".
    Eu am luat un borcan din Globus,si era pe linga sarea de mare cu ierburi uscate,sare afumata,neagra,roz de Himalaya,rîsnite cu piper roz...deci chestii de astea.

    ReplyDelete
  3. Salut Maya,

    Vrei sa facem sschimb de linkuri?

    ReplyDelete
  4. Interesant!N-am vazut pana acum...sau poate nu ma-am uitat unde trebuia:)Weekend Placut!

    ReplyDelete
  5. Ari,facem.Scrie-mi doar cum vrei sa apari? Retetele lui Ari?

    ReplyDelete
  6. Weekend placut si tie!Chiar eram pe blogurile tale si eu :)

    Sigur l gasesti,trebuie doar sa le cauti :)
    Pupici

    ReplyDelete
  7. ar fi perfect asa :)... Multumesc!

    ReplyDelete
  8. Maya.... eu nu stiu unde e Globus asta.. daca nu-i pe alta planeta vreau musai ate d'astea.. Sunt adorabile.. Multumesc anticipat de raspuns. Un week-end placut

    ReplyDelete
  9. Kedves Maya!
    Végig néztem az egész oldalt,a rebarbaráig,tökéletes!!!

    ReplyDelete
  10. Ari,în 2 minute rezolv treaba :D

    ReplyDelete
  11. Mai,nu stiu daca in tara este Globus,dar magazine sînt destule.Cum spuneam,trebuie sa vezi pe la rafturile cu condimente.O sa dau o strigare pe forum,sa vedem poate stie careva.Esti în Bucuresti?

    ReplyDelete
  12. Köszönöm Mellissina, annyira aranyos!
    Üdvözlet Bavaria!

    ReplyDelete
  13. Da Maya...din Bucuresti. Multumesc anticipat.

    ReplyDelete
  14. Ok,Antonina :)
    Cum aflu ceva,îti spun :)

    ReplyDelete