January 6, 2009

Poularde au vin (à la Jurassiene)


Puicuta asta se pregateste cu un vin alb din regiunea Jura/Franta
Eu am folosit un Chardonnay-Côtes du Jura



Attached Image



  • 1 puicuta grasa
  • 500 - 600 ml vin
  • 500 g ciuperci maro
  • 3 échalote/cepe lunguiete
  • 200 g creme fraîche
  • 50 g unt
  • rozmarin & thymian
  • sare
  • piper


Attached Image


Taiem bucati gainuta.


Attached Image


Saram si piperam.Rumenim bucatile bine în unt.


Attached Image


Adaugam ceapa tocata.


Attached Image


Cînd devine transparenta,stingem carnea cu vin.


Condimentam,si dam în cuptorul preîncalzit la 200°C timp de jumatate de ora.


Attached Image


Dupa care adaugam ciupercile întregi,si lasam înca 20 de minute.
(timp care-l folosim la încalzit apa cu sare,pentru fiert pastele)


Attached Image


Scoatem vasul din cuptor,adaugam creme fraîche-ul,amestecam,si mai lasam 5 minute la foc(pe plita,nu în cuptor)


Attached Image


Pastele le-am facut din :
(le-am preparat cu o zi înainte si le-am lasat la uscat,dar se pot face si pe loc,daca va permite timpul)

  • 100 g gris
  • 200 g faina de grîu
  • 3 oua
  • un praf de sare
Attached Image


Am framîntat aluatul,si l-am lasat la odihna acoperit,vreo jumatate de ora.


Attached Image


Am întins foaia,si am taiat model Reginette.
Pentru un model mai frumos,aveam nevoie de un taietor mai ondulat biggrin.gif


Attached Image


Se fierb în apa cu sare,pîna se ridica deasupra.
Daca le fierbieti imediat cînd le faceti,ajunge 1-2 minute.
daca-s uscate,maxim 5 minute.


Attached Image


Attached Image


Delicios!

No comments:

Post a Comment