July 4, 2007

ÎNGHETATA EXOTICA

  • 900 g mix de fructe - 400 g ananas, papaya-din compot si 500 g piersici proaspete
  • 4 linguri de zahar care gelatineaza(Gelierzucker/dr. Oetker)
  • 200 ml frisca
  • 1 lingura zahar pudra
  • 2 linguri zeama de lamîie


Am avut un rest de fructe exotice la borcan, pe care le-am zdrobit bine, le-am amestecat cu piersici proaspete + zahar pentru marmelada, care gelatineaza si le-am pus la fiert, pentru max. 5 minute.
Am lasat la racit.



Dupa racire, le-am facut piure, am adugat zema de lamîie.



Am gustat, pireul nu era foarte dulce. Piersicile, desi foarte coapte, erau acrisoare.
De aceea am batut smîntîna, cu o lingura de zahar pudra.
Am adugat-o la pireul de fructe.


Frisca , am încorporat-o usor cu o lopatica.


Hop la gongelator.


pentru ca mai era putin în castron, am pus restul într-o doza mica si am marmorat cu sirop de vinarita(Waldmeister).


Pot sa va zic ca...a fost foarte buna.

No comments:

Post a Comment