November 18, 2008

Egg & Bacon Muffin





Am mîncat odata la McD. Egg McMuffin,si da..mi-a placut!Am impresia ca e o varianta la micul dejun..acolo ..

  • 1 chifla cu malai(Toasties)
  • 3 felii de bacon,subtire
  • 1 ou
  • 1 rosie
  • 1 mîna de rucola
  • aceto balsamico

Azi avui si eu chef de asa un muffin,si pentru ca aveam acasa ce-mi trebuia..
l-am facut.

Ca sa nu fie asa singurel,am facut si-o salatica din rucola,rosie,balsamico.





Rumenim baconul într-un vas antiaderent.




Prajim oul(se poate renunta la ulei,daca folositi un vas antiaderent),
pe ambele parti/tare.






Între timp grilam chifla cu malai.





Asamblam..



Servim cu salata..sau fara..sau cu iutica,o muratura..ce-o fi :D



Si uite asa,ne putem hrani "nesanatos" si acasa! :P



4 comments:

  1. I love junk food :-)....Maya, ai si reteta la chifla cu malai? ..... n-am mancat niciodata si sunt curioasa. Muah !!!! Muah !!!!

    ReplyDelete
  2. Pup Ginuca,muah!
    Chiflele astea sînt de fapt English Muffins.Daca cauti cu google gasesti o gramada de retete.Eu nu am încercat niciuna,dar cît de curînd vreau sa fac reteta lui Bunny,care e adaptata dupa o reteta englezeasca parca.O sa ma informez mai "adînc" despre ce si cum,si cînd am ceva satisfacator 100% te anunt!
    Pup mustatile Lizicai! :)

    ReplyDelete
  3. Multumim, multumim Muah, muah !!!

    ReplyDelete