November 24, 2008

Tigarete cu brînza în foi Yufka



_________________________________________Recipe by Pocahontas






  • brînza
  • cascaval
  • patrunjel
  • piper
  • sare(daca e nevoie)
  • foi yufka




Cantitatile-în functie de cîte foi folositi,si dupa va place.
Eu am folosit brînza sarata,si nu a mai trebuit sa adaug sare.
Cascaval nu am pus foarte mult..dar asta hotarîti voi în functie de gust.


Am amestecat brînza pe care am fîrîmitat-o,
cascavalul razuit,patrunjelul tocat si putin piper.






Am pregatit foile.În comert se gasesc gata taiate în forma de triunghi.
Eu am avut foi proaspete rotunde,pe care le-am taiat -triunghi.



(daca vedeti niste boboroatze pe mîna mea,sa stiti ca nu am rîie,
ci sînt picaturi de apa,de cum ma spalasem pe mîini! :D )







Formam tigareta.





Întoarcem marginile.





Înca odata,sa fim siguri ca nu ne fuge brînza prin tigaie.





Rulam.








Se prajesc în ulei încins.
(Se pot acoperi cu folie transparenta,si se dau la frigider.
Asa pot fi pastrate pîna a 2-a zi...)






Sînt excelente!










12 comments:

  1. Si eu le-am facut Maya.Bune rau...Eu am incercat si placintele cu brinza si spanac.Alea sint superbe.

    ReplyDelete
  2. eu pana la urma cred ca voi veni saiti fac o vizita!arata minunat tigaretele astea, plus ca mie imi mai place si marmura din bucatria ta!! vreau si eu!!!!!:((

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata, nu am facut niciodata dar cred ca o sa le incerc si eu! :)

    ReplyDelete
  4. Tigaretele trebuie sa le fac neaparat Maya! Am niste musafiri sambata si chiar ma intrebam ce aperitiv as putea servi si mi se par absolut ideale tigaretele astea mai ales ca nu e nevoie de cuptor care pe moment imi lipseste.
    As putea sa te intreb de unde ai cumparat foile si cum se numesc aici? Parca am vazut la neukauf mai multe produse care au pe cutie omuletul ala cu trambita dar nu sunt sigura. Mai am pe langa mine: Aldi, Lidl, Kaufland si Plus. Oare gasesc in vreunul dintre ele? Multumesc mult Maya!!

    ReplyDelete
  5. Carmen,le-am vazut,si ale tale chiar arata taaare frumos.Le-ai facut mai subtirele decît ale mele.dar noi vroiam cu muuuulta brînza :D

    ReplyDelete
  6. Atia,hai!Te astept cu tigarete umplute! :)

    ReplyDelete
  7. Trebuie încercate!Eu o sa le repet cu siguranta.
    E fain ca le oti pregati si cu o zi înainte,si le prajesti a 2-a zi! :)

    ReplyDelete
  8. Laura,în Kaufland gasesti sigur la raftul cu aluaturi la frigider(nu congelator).Se numesc YUFKA-Blätter,si sînt direct taiate în forma de triunghi.
    Ce este si mai fain,le poti pregati,si rola,apoi le pui pe platou,le acoperi cu folie transparenta,si le lasi la frigider pîna a 2-a zi!

    Dar oricum merg repede,deci poti sa le pregatesti si în ziua cu pricina :)

    La aprozarele turcesti,s-ar putea sa gaseststi chiar foi proaspete si mari,pe care le poti taia tu cum vrei.Dar si cele de la Kaufland sînt la fel de bune,si sînt si ele proaspete..doar putin mai uscate.Dar se pot rola fara probleme.

    ReplyDelete
  9. maya, merci mult de raspuns. iti spuneam si pe mess dar cred ca nu ai vazut, am gasit pe net reteta pt foi yufka, ceva cu unt, dar cica se pot inlociu si cu foi fillo ca la noiu in it:D . eu o sa incerc sa fac reteta care am gasit-o pe netm, darmi-ar fi de mare ajutor daca tu te-ai uita putin pe ambalajul foilor care se gasesc la voi si sa imi spui in mare compozitia, ca sa nu o dau chiar in bara.
    p.s. daca mai stau mult pe blog la tine, invat si germana! saru'mana de ajutor! :*

    ReplyDelete
  10. Atia,eu nu prea stau pe mess.Am vazut acum,si ti-am raspuns si acolo .Pup! :)

    ReplyDelete
  11. Multumesc mult Maya pentru raspuns! Am notat pe hartiuta cum se numesc si sper tare mult sa le gasesc la Kaufland. Daca se si pot face cu o zi inainte sunt absolut ideale. Revin cu rezultatul imediat ce gasesc foile. Te pup!!

    ReplyDelete
  12. Arata grozav. Usor de facut si delicios. Am facut varzutele de Bruxelles cu sos si bacon, reteta de la tine. Au fost o minune. Mii de multumiri. Sarbatori fericite!

    ReplyDelete