April 2, 2007

ESCALOP CU CIUPERCI

Recipe by Oana




Ingrediente:

  • cotlet porc
  • ciuperci
  • ceapa
  • rosii in suc propiu(rosiile lunguiete la doza,fara pielita)
    patrunjel
  • unt, ulei
  • putina faina
  • vin alb
  • sare, piper
  • Carnita,a aratat super


Am pudrat-o cu faina,dupa metoda punga + 2 linguri de faina.




Le-am prajit.
Prajite,le-am tinut la cald,pîna am terminat cu ciupercile and Co.



Dupa ce am terminat cu ciupercile si rosiile,

am aranjat feliile de carne în vas,apoi am salutat în fata lor :D



Asa am facut sosul de rosii cu ciuperci.


Ceapa se toaca,si se rumeneste împreuna cu ciupercile feliate,
în uleiul ramas de la carne.
Se adauga rosiile cu tot cu suc/sos,se lasa sa traga un clocot,
timp în care se condimenteaza.

Am turnat sosul de rosii cu ciuperci deasupra,

am dat în cuptorul preîncalzit la 200°C ,timp de 10 minute.

Între timp am fiert cartofii(am facut pireu- de cartofi cu lapte+ unt)

Am presarat busioc deasupra.

Oana a folosit patrunjel.




Am servit cu cartofi pure.


9 comments:

  1. Maia, spune-mi te rog ce ai facut cu ciupercile, ca sunt nedumerita rau :D

    ReplyDelete
  2. Ada,am completat.
    Ma bucur ca mi-ai atras atentia asupra retetei,ca mi-era dor de ea!

    Asta e o reteta mai veche,care am postat-o pe culinar.Fiind facauta dupa reteta Oanei,nu am mai mentionat una alta..ci doar am pus cîteva poze,si am scris în mare.
    Din lipsa de timp..si din cauza vitezei,am uitat de ea cînd am postat aici..am copiat doar textul de dincolo.
    Sper ca acu e ok :D

    Pup!

    ReplyDelete
  3. Multumesc, cred ca o execut astazi si revin cu detalii :D
    Este mancarea mea preferata, la orice restaurant merg, e musai sa incerc escalopul :)

    ReplyDelete
  4. Maiutza draga, am facut escalopul si a fost delicios, multumim de reteta! :)

    ReplyDelete
  5. Ada,ma bucur ca ti-a placut.SI eu îl refac mîine.Noroc ca mi-ai amintit de escalop,ca si-asa eram în pana de idei rapide :)

    ReplyDelete
  6. eeee,uite ca am descoperit ce o sa gatesc maine....imi place cum arata si cred ca e delicios...sper sa iasa ca al tau...

    ReplyDelete
  7. Marina,merci si eu ca ai scos reteta la suprafata,ca uitasem de ea!Chiar este delicioasa tare!
    Sper sa-ti placa si tie :)

    ReplyDelete
  8. felicitari pentru reteta... trebuie incercata

    ReplyDelete
  9. un adevarat deliciu culinar arata super bine cred ca o sa incerc sa fac si eu

    ReplyDelete