April 21, 2007

PRAJITURA CU IAURT SI ANANAS

Cake inspired by Alka


Foaia

50 g unt
75 g faina
10 g zahar

Am framîntat cu mîna,am facut o biluta.



Am întins aluatul cu scula asta direct pe fundul tavii cu pereti detasabili,am lasat la frigider 10 minute..


Apoi am bagatla copt la 200 °C pîna a devenit putin auriu.



Copt..am lasat putin la racit.


250 g iaurt (3,5 % grasime)
2 oua
4 linguri de zahar
1 zahar vanilat
100 ml suc de ananas
40 g faina
20 g amidon
ceva coaja de portocale rasa(din pliculet)
5 rondele de ananas(lasate la scurs)
1 lingurita praf de copt

Am pus galbenusurile împreuna cu iaurtul,zaharul,sucul de ananas si am amestecat bine.

Am amestecat faina cu amidonul si praful de copt,dupa care am turnat încet la amestecul de brînza mixînd usor.





Albusurile spuma,le-am adugat în finala..am amestecat usor.

Coaja de portocala.


Am rupt rondelele de ananas în jumatate,le-am asezat peste foaia racita..

..am turnat amestecul deasupra.Ciocolata am topit-o într-o punga în baie de apa (am facut între timp).Am taiat coltul pungii,am decorat si am bagat tava în cuptor la 200°C pentru jumatate de ora -aproximativ.




Coapta
Sectiune

No comments:

Post a Comment