April 13, 2007

MINI CONCHIGLIE ALLA BOLOGNESE

300 g paste(mini conchiglie rigate/barilla-am pus eu)

400 g carne macinata de vita

1 ceapa rosie tocata

1 morcovior ras

50 g telina razuita(o bucatica)

2 catei de usturoi pisat

2 ramurele de busuioc proaspat

2 ramurele de oregano proaspat

1 l bulion de rosii

100 ml vin alb

sare,piper

ulei de masline

cascaval ras(am avut Gouda ras si o bucata de Ementaler,pe care am taiat-o felii)



Se punea ceapa tocata si usturoiul pisat în ceva ulei de masline la calit.Dupa 2-3 minute se aduga morcovul si telina.Dupa alte 4-5 minutele adugam carnea si amestecam de zori..cam într-una,la foc rapid.Condimentam cu sare si piper.Cînd carnita se rumeneste,o stingem cu vin.Dupa ce asesta se evapora,adaugam bulionul de rosii ,si ramurelele de verdeata.Lasam la putin la fiert.Daca fierbeti pastele,neaparat foarte al dente,pentru ca vin în cuptor Eu am folosit mini conchiglie rigati,pe care nu le-am fiert deloc!Le-am amestecat cu sosul cald,am pus cascavalul deasupra si hop la cuptor.Am lasat pîna mi-a placut cum arata .Bun,bun,bun Nu am avut destula Gouda,asa ca am pus si ementaler taiat felii.Cu gouda îmi place mai mult .
Pentru ca nu am fiert pastele,am bagat vasul în cuptorul neîncalzit,la 250°C.
Daca fierbeti pastele,atunci bagati în cuptorul preîncalzit.





2 comments: