April 20, 2007

ALL THREE
























Cum va mai povesteam,Oly..greeeeu,greeeu de tot se obisnuieste..are încredere tot mai mare..dar înca nu am atins-o!!
Eu o las sa se lipeasca ea de mine..o las sa prinda încredere totala..sa vada ca nimeni nu-i face nimic.

Vine de una singura foarte aproape de mine,iar daca e cu Mike,mai ca nu se lipeste de mine..dar daca fac cea mai mica miscare..fuge..de nebuna..si panicata rau ..




Pe Felix îl doare-n cot de 'mneaei..e culmea..deabia ca se uita dupa ea..
proaspat venit de-afara..jegos..etc..
Don Felixos direct lînga mine..

Attached Image

mai încolo ,în coltul canapelei la vreo 2 m, porumbeii..
vroia sa se joace cu Mike,care era rupt de somn..

Attached Image


de necrezut ca mitzulica asta,care se uita la mine ca la mama ei..fuge de mine ca de.. :D


Attached Image


apoi a taiat-o si a cautat în poseta mea..si a scos un fular de-al Denisei

Attached Image


asta e facuta acu vreo 2 zile..ia la ei!!..direct lînga mine..dar nu am voie sa ma misc !!

Attached Image

Ultimele imagini cu Oly,înainte de a disparea :(((((((


Azi,la soare..se jucau iubiteii..
îl vedeti pe Felix,în poza asta?? e ascuns,în partea de sus a imaginii

Attached Image

..deodata au observat ca cineva îi urmareste..


Attached Image


privirea geloasa..


Attached Image


Oly,a taiat-o ..stie ca Felix nu prea o înghite..

Attached Image

Mike se facea ca nu-i pasa ca Oly a plecat..face pe barbatul în fata lui Felix..
Felix înca nici nu se miscase din loc..

Attached Image

Apoi s-a carat si Mike..

Attached Image

Oly,se plimba prin gradina..Felix,în sfîrsit s-a dezradacinat..

Attached Image

Oly,mirosea pe acolo unde a stat Felix..îi adora mirosul biggrin.gif

Attached Image

Aici dormea cu capul pe curuletul Mikidutzului
Am speriat-o cu blitul

Attached Image


Nu a mai venit :(

6 comments:

  1. Buna Maya,
    Si eu sunt o mare iubitoare de animale si am o pisicuta, Lizica, ma rog, nu e chiar pisicuta caci are 12 ani si 6 luni, dar e tare jucausa de parca ar avea cateva luni. M-am delectat cu pozele tale, sunt niste alintaturi superbe. Lizica, va transmite salutari si va adauga cu drag la listuta de papa buuunnnnnn....
    Pe curand, Gina

    ReplyDelete
  2. Vaaaaaaaaaaaai,Ginucooo..mi-e si rusine ca nu am vazut gramada de mesaje de la tine.Pur si simplu ma omoara timpul.
    Si eu iubesc toate animalele,iar dupa pisici mor! Nu exista pisica care sa nu-mi placa :)

    ReplyDelete
  3. Foaaarte dulci pisicutele tale, sa-ti traiasca!
    Am vazut ca ai fost de curand la mine pe blog :) Merci de vizita si felicitari pt blog-ul tau supeeerb! (Te-am mai felicitat si cand l-am descoperit, pe mess...)

    ReplyDelete
  4. OOOOOO,Maya,ce rau imi pare ca Oly a disparut...era tare frumusica si mi-ar fi placut sa mai auzim povestioare despre ea si prietenii ei

    ReplyDelete
  5. Edith,acum vad si eu mesajul,dupa suta de ani.Iertare!
    Merci :)

    ReplyDelete
  6. Marina,Oly a disparut demult,dar înca ne gîndim la ea.Tare am îndragit-o! :)

    ReplyDelete