April 3, 2011

Mini-desert cu maracuia si mascarpone

Un desert rapid si delicios. Este foarte aromat, dulce-acrisor, crocant, catifelat...
E mic, dar ohohooo! :D

  • 50 g biscuiti caramelizati belgieni (Stereo)
  • 250 g mascarpone
  • coaja de portocala razuita (netratata)
  • 2-3 linguri sirop de agave
  • 4 maracuia
  • 1 lingurita praf agar-agar






De necrezut ca toate aceste ingrediente intra în paharute!



Se farîmiteaza 8 biscuiti(50 g) si se împart pe fundul paharutelor.



Se amesteca mascarpone cu coaja de potocala si siropul de agave.
Se împarte în patru si se aseaza cu o lingurita peste firmituri.





Se scoate interiorul celor patru fructe.



Praful de agar-agar se amesteca cu 2-3 lingurite din sucul de maracuia,
si se fierbe 10-15 secunde la microunde, apoi se amesteca cu restul fructelor.
Fructele de maracuia folosite de mine au fost destul de dulcege.
Daca vi se par prea acre, adaugati 1-2 lingurite sirop de agave sau zahar.
Se pun cîte 3-4 lingurite de maracuia peste crema de mascarpone,
si se da la frigider pentru 1-2 ore.





Noua ne-a placut foarte mult!



Notita:

Cu cît mai urîtel si mai zbîrcit, cu atît mai copt, dulce si aromat este fructul de maracuia.
AICI gasiti cîteva informatii despre proprietetile nutritive ale acestui fruct.



12 comments:

  1. Ce desert aspectuoas....
    Sunt lucruri de aici care nu le-am gustat niciodata dar cu siguranta sunt bune.
    Pupici si duminica placuta in continuare

    ReplyDelete
  2. Arata intr-un mare fel! Aseara am facut si eu tarta cu mascarpone, sirop de maracuia, jeleu de visine si visine din compot. Un deliciu!

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata!!!!

    Vezi ca la notita de subsol nu se deschide pagina din spatele cuvantului AICI.

    ReplyDelete
  4. Bianca,eu ma dau în vît tare dupa toate fructele exotice,dar îmi plac si bastinasele :)

    Pup!

    ReplyDelete
  5. Bobita,te cred ca a fost delicios!Sa postezi reteta! Pupici!

    ReplyDelete
  6. Darul din inima noastra,merci.Am corectat.
    O duminica frumoasa îti doresc!

    ReplyDelete
  7. Mi-a stat in gat desertul tau, draga Maya...cum de ce? sirop de agave n-am, praf de agar-agar-n-am si nici maracuia :-((( si io acuma ce mananc?? pastreaza-mi o portie, ca vin la tine ;-) puuup

    ReplyDelete
  8. Hai repede,ca imediat trebuie sa plec!
    Te mai astept olecuta la portita :)

    O duminica frumoasa iti doresc!
    M.

    ReplyDelete
  9. Arata minunat!! Vreau si eu o cupa. :) Pup !! :*

    ReplyDelete