April 12, 2011

Budinca de cocos

     Ca sa nu va plictisesc prea mult cu indexarile mele, va servesc o budinca de cocos.
     Este la fel de simpla ca cea de caramel, doar ca are gust de... cocos :D







  • 500 ml lapte
  • 100 g fulgi de cocos
  • 4 linguri de zahar
  • 25 g amidon de porumb


Se amesteca laptele cu fulgii de cocos si se macina cîteva secunde în robot.





Se strecoara laptele de fulgii de cocos. Se stoarce bine de tot sa ramîna uscat.



Se amesteca amidonul cu cîteva linguri din laptele aromat,
apoi se amesteca cu cel din oala. Se adauga zaharul.



Se fierbe pe foc moderat, amestecînd într-una cu telul.



Se toarna calda în cupe, paharele, forme de plastic pe care le puteti rasturna
pe o farfurioara si decora cu fructe, cioco... se procedeaza dupa plac si pofta inimii!




       Din fulgi ramasi puteti face cîteva bilute de cocos.
       La fulgii de cocos adaugati:

  • 100 g zahar pudra
  • 20-30 g cacao
  • 50 g unt


Framîntati toate ingredientele si dati vasul la frigider.
Daca amestecul vi se pare prea moale, adaugati cîtiva biscuiti macinati.
Dupa ce s-a racit si întarit, formati bilute, si tavaliti-le prin fulgi de cocos.









26 comments:

  1. budinci, ma innebunesti cu ele! <3

    ReplyDelete
  2. Ina,chiar te întrebam la cealalta budinca,de caramel,cu ce lapte ai fi facut-o?De soia?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Asa, revin, ca data trecuta am mancat litere :P cred ca visam cu ochii deschisi la aroma budincii asteia.
    Voiam sa scriu si aici ca am incercat reteta, si am obtinut o budinca aromata ce ne-a placut tuturor, mari si mic. Adica, micul a zis la final 'noch mehr' ...
    Merci, Maya, pentru inspiratie.

    ReplyDelete
  5. Arata superb si cred ca are un gust divin,eu ador cocosul,asa ca trebuie s-o incerc neaparat!Pozele sunt superbeeee!M-antorc la ale mele sa plang un pic,pupicei!

    ReplyDelete
  6. Anki,daca a mai cerut,mai fa! :D
    Si Denisei i-a placut mult.Data viitoare a zis s-o transform în Bounty :D
    O sa reduc din zahar si o sa adaug niste ciocolata razuita :D

    ReplyDelete
  7. Flory,noi toti trei sîntem amatori de cocos.Daca îti place asa mult,poate-ti place si înghetata mea de cocos :)

    ReplyDelete
  8. Yaya,simpla dar buna tare :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  9. Foarte gustos!
    Îmi place, de asemenea, de nucă de cocos.


    Am gatit o supa foarte gustoasa si usturoi sălbatic.
    Vă mulţumesc pentru reţetă.

    Nice seara. Gizi

    ReplyDelete
  10. O domane ca numai ne ispitesti cu dulciuritale tale aratoase:))
    Pupici si o saptamana minunata

    ReplyDelete
  11. Maya deranjez din nou!Te rog sa-mi dai si mie un sfat daca ai timp si vointa bineinteles!Ce aparat foto sa-mi iau?Nikon L110 sau fujifilm finepix S3300?Dupa cum ti-ai dat seama as vrea sa cheltui in jur de 200 de euro.Sau poate-mi dai tu vreo idee?PUPICEIIIII

    ReplyDelete
  12. Gizi,multumesc si ma bucur ca ti-a placut supa de leurda si budinca de cocos.

    Pupici,
    M.

    ReplyDelete
  13. Darul din inima noastra,poate o probezi.Chiar e buna! :)

    ReplyDelete
  14. Bianca,dar tu nu m-ai izbit aseara la ore tîrzii cu langosi,paste cu pesmet,gomboti?!Era sa lesin =))

    ReplyDelete
  15. Flori,desi Fuji are date tehnice mai bune,eu cred ca as tinde spre Nikon.Cu Fuji nu am deloc experienta.Daca ai posibilitatea de a le testa pe amîndoua,ar fi cel mai bine.Sa vezi cum stau în mîna,sa faci cîteva poze...sa le butonezi putin.Asta face mult,pentru a prinde un "feeling".

    Pupici :)

    ReplyDelete
  16. Asa ma gandeam si eu!Sper ca iepurasul sa mi-l aduca cat mai repede pentru ca vechiul meu Nikon e pe cale sa-si dea obstescul sfarsit!Te pup si-ti multumesc pentru raspuns!

    ReplyDelete
  17. Draga Maya,azi am descoperit blogul tau si m,am bucurat foarte tare. De ceva timp m.am mutat impreuna cu logodnicul in Austria , si sincer mi se pare pe dos toate denumirile. eu asi vrea sa te rog dak ma poti ajuta cu un raspuns,caut de mai bine de 2 saptamani colorant pt pasta de zahar si nu stiu cum sa dau de el ,unde l,asi putea gasi? te rog dak stii si esti draguta sa,mi zici si mie unde si cum sa,l gasescc.msk mult:*

    ReplyDelete
  18. Mimi,ma bucur ca ai ajuns pe la mine.
    Eu nu le am cu colorantii pentru paste de zahar.Banuiesc ca esti in cautarea clorantului alimentar,sau?
    Astuia îi zice : Lebensmittelfarbstoff/
    Lebensmittelfarbe/

    Unde o gasesti în Austria,nu stiu.Desi îmi fac des cumparaturile prin Austria,nu m-am uitat niciodata dupa coorant alimentar,pentru ca nu folosesc.
    În Germania,stiu unde se gaseste,dar asta nu stiu daca te ajuta.În orice caz,aici,în spupermarketuri,unde se gaseasc toate alea pentru prajituri(de decorat,fulgi de cioco,perlute colorate..etc),tot acolo se gasesc si sticlutele/sau pliculetele astea cu colorant alimentar.

    ReplyDelete
  19. ms frumos,eu am cautat in magazinele mari dar nu am gasit ,dar o sa mai caut poate dau de el. dak nu o sa iau la vara din tara sa am rezerva tot anul:) mai vreau sa te felicit pt aceste rete minunate,mam uitat mai bine peste ele si am sa pregatesc si eu din ele .merci frumos din nou.

    ReplyDelete
  20. Mimi,cu mare placere! :)
    Pupici!

    ReplyDelete