April 11, 2011

Under Construction




În urmatoarele zile,o sa vedeti articole care nu au de a face cu retetele ci cu indexarea de pe blog.Nu le bagati în seama,eu ma joc putin prin...Blog :D


Probabil unii dintre voi au remarcat ca nu am mai indexat nimic de vreun an.Da,stiu,nu am mai îngrijit "Cartea mea cu retete" asa cum trebuie.Asta este,în viata asta mai primim si bote peste ceafa,dupa care ne pierdem în saptiu,traim "înalte si joase"...si cîndva începem sa regasim din nou drumul de mijloc.O fi soarele de vina,dar cumva,am primit un impuls care m-a pus încet în  miscare...



Asa ca,m-am gîndit sa purec putin indexarea din cei 4 ani de blogareala,sa creez niste butoane/sau/si categorii (nu stiu înca ce si cum)pentru a simplifica navigarea printre retete.Sper sa reusesc ceea ce mi-am propus sa fac.Nu de alta,dar se pare ca de mîine ploua :D Banuiesc ca ceva o sa iasa,dar în final nu voi fi multumita si voi mai cîrpi pe ici si colo.Asta nu cred ca  împiedica cu nimic rasfoitul printre retete.Initial intentionam sa închid blogul pentru cîteva zile,dar în final am hotarît sa nu o fac.Olecuta de deranj n-o sa rastoarne lumea.

8 comments:

  1. Bafta la blogerrit:))
    Pup//
    Ploua si la noi..toata saptamana:( Of

    ReplyDelete
  2. Pai eu am salvate vreo suta de retete de-ale tale, trei-patru zile m-as descurca si fara blogul tau, dar mai mult nu! =))

    Daca ne mai lasi sa bagam nasul si cat faci curat, e de-a dreptul minunat!

    Spor la treaba! :)

    ReplyDelete
  3. Bia,chiar ca mi-a taiat elanul vremea de azi.Ploua,bate vintul,e frig si întunecat...
    Merci :)

    ReplyDelete
  4. Mariette,multumesc.Sper sa am :D

    ReplyDelete
  5. Spor. Vad ca te-ai apucat de treaba!
    Oricum, intotdeauna exista forumul de backup, daca e vreo piedica pe aici.
    Apropo, nu mai departe decat aseara am facut budinca ta de cocos. Un adevarat hit! Saru'mana, din nou :)

    ReplyDelete
  6. Anki,ma bucur ca ti-a placut budinca.
    Da,am început.Deocamdata am purecat retetele,si le-am împartit putin pe categorii.Acum urmeaza sa fac niste butoane,sau vad eu ce...

    ReplyDelete