March 16, 2007

PASTRAV LA CUPTOR

..îi despicati,condimentati cu sare,piper,eu am mai pus si granule de ustroi uscat si macinat si cîte o crenguta de rosmarin,în fiecare peste.daca aveti un rosmarin,puternic aromat,puneti o crenguta mai mica(sau dupa gust) ..se condimenteaza si pe exterior,pe ambele parti,cu aceleasi condimente,am mai pus în plus,fata de interior ,un amestec de boia+chili macinat. Se pune ulei de masline în tava si putina apa(cam 80-100 ml -maxim).Asezati pestii si la cuptor cu ei,la 200°C cam vreo 20 minute(între timp îi întoarceti si pe cealalta parte)Apoi ridicati temperatura cuptorului la 250°C si mai lasati 10 minute..sau cît va place de rumenit..
pîna se coc pestii,se pun cartofi curatati de coaja,taiati pe jumatate,la fiert împreuna cu o ceapa mica ,sare,o crenguta de rosmarin si ceva ulei de masline Asa sînt mai buni cartofii..mai aromati
pentru cartofii fierti(care au avut rol de garnitura) am topit unt si l-am amestecat cu un amestec de verdeturi,pe care le am la congelator(patrunjel,basilikum,marar,rosmarin),am mai pus sare,piper alb si usturoi pisat (pasta).Vine amestecat totul bine.Se pune peste cartofii fiertii.
asa aratau ,cînd i-am scos afara din cuptor..miroseau super
:)

No comments:

Post a Comment