March 20, 2007

PÎINE ÎMPLETITA SUNFLOWER

800 g faina
340 apa minerala
150 ml lapte(3,5%)
40 g drojdie+1/2 lingurita zahar+60 ml lapte
2 lingurite rase de sare
2 linguri ulei de susan
1 ou
50 g seminte de floarea soarelui prajite
30 g seminte floarea soarelui neprajite Se pune faina într-un vas.Se face o gaura la mijloc,în care se toarna drojdia frecata cu zaharul si laptele caldut.Se lasa asa 15 minute. Se aduga cele 2 lingurite de sare,oul si cele 2 linguri de ulei de susan.

începem a framînta.
Adaugam si semitele prajite.Daca va place pîinea cu mai multe seminte,puteti adauga ,portie dubla.

..se framînta mai departe adaugînd apa minerala,apoi laptele.Se framînta pîna aluatul,se desprinde de pe peretii vasului.SE lasa 30-40 minute la crescut.
De crescut,a crescut foarte frumos
..dupa ce aluatul a crescut,se aseaza pe planseta presarata cu faina.Se împarte în 3 parti,se roleaza fiecare parte si se împleteste .
Am uitat sa spun...eu am împletit direct pe tava pregatita cu hîrtie de copt..bineînteles ca se poatepune si pe tava unsa cu putin ulei. Am lasat 5-10 minute pe tava(nu mai stiu exact..) si am uns pîinea cu lapte.
Am presarat semintele deasupra,si am bagat la cuptor(preîncalzit) la 180°C
si am scos-o ,dupa 45-50 minute

Sectiune




No comments:

Post a Comment