March 15, 2007

FILE SOMON ÎN PERGAMENT

Reteta by Alexandru

4 File de Somon(eu am facut 6)
3 cartori cu coaja roz(5 carofi-pe care i-am curatat de coaja-nu arata pre bine)
2 dovlecei1 cutie de Boursin Ail-et-fines-herbes(aproape 2 cutii)
3 linguri smîntîna(6 linguri cu smîntîna)
1 lingura de piper roz(fac.)(piper rosu ,din rîsnita)sare ,piper dupa gust.
Mod de preparare:
Se spala bine cartofii si dovleceii, se taie în felii subtiri cu tot cu coaja. Feliile de cartofi se oparesc cinci minute într-o oala cu apa clocotita, se scurg bine. Se freaca bine brînza cu smîntîna. Se încalzeste cuptorul la 210°C Se taie patru patrate mari de hîrtie pergament, se ung la mijloc cu o lingura de amestec smîntîna+Boursin, se acopera cu cîteva felii de cartof si cîteva de dovlecel, deasupra se pun fileurile de somon sarate si piperate, peste ele se repartizeaza restul de felii de dovlecel si cartof, în sfîrsit se repartizeaza peste ele restul de amestec Boursin+smîntîna si se presara cu boabe de piper roz. Se înfasoara totul în hîrtia pergament si se da la cuptor 10 minute. Se serveste cald.
Am frecat bine Boursinul cu smîntîna..am mai adugat putin ustroi si marar(Boursinul meu era cu Echalote si Schnittlauch-îmi scapa cum îi zice..
am pus o lingura din compozitie pe hîrtia de pergament(merge si pe folie..dar eu as folosi hîrtie de copt,mai bine decît folie)

..am pus feliile de acrtof peste,urmate de feliile de dovlecel..



apoi am pus fileul,pe acre l-am condinentat cu sare si piper

fielul de somon l-am acoperit cu dovlecel,deasupra feliile de cartof..si peste am uns cu Boursin+ smîntîna
Am împachetat...am avut hîrtie de pergament,taiata în patrate


Dupa 11 minute la 210 °C le-am scos din cuptor..în casa mirosea super!! ..si ne-am înfruptat

Bun!

No comments:

Post a Comment